DarkRavens

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2014-03-15 16:09:07

 Grimer

Officer Of DarkRavens

Zarejestrowany: 2014-03-09
Posty: 14
Punktów :   

(TK) Void Reaver

Właściwości i skile bossa:
Bije 3-4k na plate, 4,5mln HP, nie tauntowalny! Walka nie ma faz, jest jednolita, bez zmian, Void przez cały czas rzuca poniższe skille:

Pounding - 12 sec cooldown, channelowane przez 3 sekundy AoE ~15yd (3 ticki po 1,5k-2,5k arcane dmg). Resistowalne.
Arcane Orb - Castowany ciągle czar zadaje aoe (20yd) arcane dmg oraz ucisza na 6sec. Orby Void rzuca tylko w osoby poza zasięgiem melee, lecą one wolno (przy zasięgu ~30-40yd od bossa jest około 5 sec na ucieczkę z zasięgu orba. Resistowalne.
Knockback - Castowany tylko na osobę najwyżej w aggro, skill odrzuca cel i redukuje aggro, 30sec cooldown.

Optymalny skład:
4 tanków, 7 healerów - najlepiej 2,3 shamanów jako, że melee dostaje co ~12 sec spory dmg, 3 healerów MT.
Podział dps nie ma większego znaczenia, Poundng jest odleczany a przed orbami się odbiega, wiadomo - range musi biegać, melee trzeba leczyć. Po prawdzie boss jest tak banalny że skład można prawie określić stwierdzeniem "ktokolwiek jest, może iść"...

Strategia:

Nasza taktyka jest następująca: range dps i heal ustawia się dookoła sali w dwójkach czekając na pull bossa.Boss pullowany jest od wejścia przez tanka do niego biegnącego, boss zatrzymywany zostaje na środku i tam jest bity cały czas.

Heal ustawia się bliżej bossa, wewnątrz środkowego okręgu, aby mieć zasięg na całe melee, ranged dps ustawia się w ich pobliżu lub za nimi.
Podział na dwójki jest o tyle dobry, że widać odrazu gdzie będzie leciał orb, czy koło ciebie czy gdzieś dalej (czaszka ustawiana jest przez BW na celu ostatniego orba), bardzo ważne jest też to aby wracać na swoje miejsca po wybuchu orba aby innym osobom nie mieszać w ustawieniu się i ewentualnej ucieczce od Orba.

Heal powinien trzymać wszystkich na 100% aby nikt nagle nie zszedł (pounding/orb).

Oczywiście jak ktoś wejdzie w orba (caster/healer) to nie czekać w czasie silenca tylko bandażować się.

Tankowie muszą utrzymywać się na pierwszych miejscach w threacie, tank zknockbackowany musi natomiast odzyskać szybko aggro.

Cała walka polega na uciekaniu przed orbami, odleczaniu poundingów (lub orbów - ale na nie nie powinni się ludzie łapać), oraz ograniczaniu się (szczególnie melee, które nie musi uciekać od orbów) w threacie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.konriom.pun.pl www.juniorzakrzow.pun.pl www.one-piecepbf.pun.pl www.radiamuzykayeah.pun.pl www.footballmanager.pun.pl