DarkRavens

Opis forum


#1 2014-03-14 17:09:16

 Grimer

Officer Of DarkRavens

Zarejestrowany: 2014-03-09
Posty: 14
Punktów :   

(SSC) The Lurker Below

jest najprostszy w całym SSC, walka jest statyczna i bardzo mało wymagająca.
The Lurker Below - tauntowalny, 5.3mln hp, bije mocno tanka, bo 5-9k na plate. Aby bossa przywołać należy go wyłowić ze "Strange Pool", wymagany jest skill w fishingu 300 aby zarzucić wędkę, więc minimum 300 + bonus z wędki + 75 ([item]Bright Baubles[/item]) lub 100 ([item]Aquadynamic Fish Attractor[/item]).
Przed podejściem do bossa należy wyczyścić wszystkie grupy z platform dookoła jego, to spowoduje, że woda się zagotuje i zabije pływające w niej wściekłe rybki, które mogły by konkretnie skomplikować encounter ponieważ biją 150-200 plate i bardzo szybko ich przybywa jeśli zostanie się dłużej w wodzie.

Setup grupy:
2 tanków
8 healerów (4 na MT)
reszta dps, melee i range dowolnie

Na walke nie są potrzebne specyficzne buffy, można jedynie włączyć aury czy postawić totemy na frost resist, jako że dmg lurkera może zostać w całości lub częściowo zresistowany (Whirlwind itp).

Umiejętności:
Geyser:
Co pewien czas udeży w randomowy cel za 3238-3762 begin_of_the_skype_highlighting              3238-3762      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 3238-3762 end_of_the_skype_highlighting frost dmg.

Spout:
Najgroźniejszy skill całej walki, mimo to łatwy do uniknięcia. Co około 50 sekund (poczynając od momentu pierwszego pojawienia się bossa) zacznie pluć dookoła siebie, poczynając od strony jego celu, jakim powinien być MT (kierunek obrotu jest losowy, Lurker Pluje całe 360[sup]o[/sup], czasami kawałek dalej).
Skill 1shotnie każdego jesli trafi (może nie tanka, który ma dużo HP), do tego odrzuca na 100-300yd.
Skille które mogą zapobiec śmierci to Iceblock, Blink czy bąbel.

Najłatwiejszym sposobem na uniknięcie Spouta jest zanurzenie się pod wodę, dlatego też trzeba wodę wcześniej zagotować, lepiej dostać 500dmg/2sec z gotującej się wody przez pare sekund nurkowania niż żeby zleciało się 20 rybek na ciebie, bo w takiej ilości to pewna śmierć.
Range stoi na zewnętrzym brzegu kładek, więc nurkuje za siebie, melee natomiast oraz tank wskakują przed siebie, zanurzyć się trzeba tak, aby nawet czapka nie wystawała z wody.

Lurker Spoutuje zaraz po tekscie, który pojawia się na czacie: "The Lurker Below takes a deep breath".

Whirl:
Lurker używa Whirla po paru sekundach (5-10) po rzuceniu Geyzera, po Spoucie, oraz często gdy wyłania się z wody po fazie 2.
Whirl bije wszystkich w zasięgu melee za 4375-5625 begin_of_the_skype_highlighting 4375-5625 end_of_the_skype_highlighting dmg i odrzuca na 5-10yd. Jeśli melee stoi na wewnętrznej krawędzi kładki nie wpadnie do wody tylko wyląduje na zewnętrzną krawędź deski.

Water Bolt:
Jeśli nie ma nikogo w zasięgu melee Lurker zacznie castować bolty za 10k+ frost dmg.


Faza 1
Raid rozstawia się na platformie wewnętrznej, heal MT po lewej i prawej stronie, razem z range dps'em, shamani z tyłu (leczenie melee i raidu), hunterzy na małych kładkach zewnętrznych (range musi być odpowiedni). Rozstawienie wg rysunku:


Po wyjściu Lurkera MT go przejmuje i zaczyna się napieprzanie... i to koniec fazy drugiej ;]
A tak poważnie: po Whirlu tank musi dobiec pierwszy do Lurkera aby ten nie zaczął szaleć i mocniej i dalej odrzucać melee, albo nie 1shotować raidu.

Oczywiście jak tylko Lurker zacznie pluć trzeba się schować pod wodę i przeczekać aż strumień przejdzie dalej.
Przeagrowanie w tej fazie może równać się wipowi, szczególnie jeśli stanie się to podczas Spouta lub przed nim.
Po około minucie do półtorej Lurker nurkuje pod wodę i spawnują się addy, zaczyna się faza 2.

Faza 2
W drugiej fazie pojawia się 9 addów: 6 Coilfang Ambusher (range, po 2 na każdej z zewnętrznych kładek), oraz 3 Coilfang Guardians. Wszystkie można Crowd Controlować, w każdy znany sposób.

OT łapie Guardiana (60k hp) na południu, MT po prawej strony, Guardian po lewej ma być zsheepowany. Grupa zachodnia bije swoich Ambusherów (26k hp) utrzymując CC (bez tanków), grupa wschodnia tych po wschodzie. Melee bije najpierw Guardiana na południu, później na wschodzie. Range z zachodu (jeśli jest sporo czasu do powrotu Lurkera to grupa zachodnia też może) bije Ambusherów południowych.


Dmg Ambusherów jest odleczany.
Guardiani muszą być tankowani tyłem do melee ponieważ biją cleavem (180[sup]o[/sup]) przed sobą.

Po zabiciu wszystkich addów powinien zostac zapas około 15 sekund przed powrotem Lurkera.
UWAGA! Do końca walki zostaje lewy Guardian w sheepie, trzeba go wciąż resheepować i trzymać aż Lurker padnie.

Lurker wraca po minucie od rozpoczęcia fazy 2, i walka wraca do początku.
Wystarczy powtarzać fazę 1 i 2, po czym go zlootować.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.juniorzakrzow.pun.pl www.radiamuzykayeah.pun.pl www.one-piecepbf.pun.pl www.footballmanager.pun.pl www.studentwsti.pun.pl