DarkRavens

Opis forum


#1 2014-03-14 17:43:24

 Grimer

Officer Of DarkRavens

Zarejestrowany: 2014-03-09
Posty: 14
Punktów :   

(Karazhan) Nightbane

Ataki i umiejętności:

Faza 1:

* AoE (czar obszarowy) Fear. Na krótko przed jego użyciem zatrzęsie się ziemia. Łatwo go uniknąć poprzez rzucenie na tanka Fear Ward (Ally) lub Will Of The Forsaken (jeśli tank jest undead). Jeśli jednak jest inaczej, tank będzie musiał szybko zmieniać pozycje gdy zacznie się animacja trzęsienia ziemi.

* Cleave. Czyni naszemu tankowi ok. 7k damage, oczywiście jeśli jest dobrze opancerzony.

* Smoldering Breath. Uderza za 3,7k-4,3k fire damage wszystkich w stożkowatym polu rażenia przed potworem. Jeśli wszyscy są dobrze ustawieni czar powinien dosięgnąć tylko tanka, ale żeby nie było za łatwo, czar powoduje także podpalenie skrawków ziemi losowo dookoła potwora, co z kolei zadaje 2188-2812 fire damage co 3 sekundy wszystkim, którzy pechowo na takim obszarze się znajdą. Jeśli więc zauważysz zmianę w ziemi, po prostu szybko się odsuń. Ten efekt nie wystąpi jednak pod tankiem, więc nie ma potrzeby zmieniać jego pozycji.

* Distracting Ash. Nightbane losowo rzuca ten czar; ściąga on buffy z jednej osoby, a także zmniejsza zasięg jej czarów i umiejętności o 50%. Nie jest to potencjalnym zagrożeniem przynajmniej do fazy 2. Rogale mogą się go pozbyć używając Cloak Of Shadows

Faza 2:

* Searing Cindres. 465 dmg co 3 sekundy, przez 18 sekund, można narzucić max 5 razy. Nightbane będzie tego nagminnie używał. Da się to świństwo usunąć dispelem, jednak nie opłaca się to, gdyż i tak rzuca to za często.

* Smoking Blast. To jest jego największy killer. Zadaje 4255-4945 obrażeń fizycznych temu w kogo trafi plus dodatkowo rani DoT (damage over time) od ognia. Kiedy już Nightbane wybierze szczęśliwca, będzie rzucał to na niego dopóki go nie ubije. Jakby tego było mało, atak ten trafia losowo kilka osób naraz. Prawdziwy orzech do zgryzienia dla healerów, którzy muszą się zając porażonymi, olewając na chwilę tanka.

* Bone Rain. Użyje go tylko na początku fazy 2. Wybiera losowo osobę i wyczarowuje dookoła niej 6 kościotrupów, które biją dość mocno, bo za ok.600-700 nosicielom plate. * Fireball Barrage. Niebezpieczne dla healerów, bo wyrzuca kule ognia na wszystkich w odległości większej niż 40 jardów. Szybko, łańcuchowo rzucanych kulek, 2550-3450 każda. Jest to bardziej bloker niż aktywna umiejętność. Po prostu nie odchodźcie od niego za daleko.

Wskazówki:

Zanim zaczniecie siekankę, znajdźcie małą czaszkę na ziemi, jest to miejsce gdzie potwór wyląduje. Tank niech stanie plecami do krawędzi balkonu, patrząc w stronę czaszki. Healerzy i DPS powinni rozproszyć się równomiernie po obu stronach tanka. Po przyzwaniu Nightbane wyląduje prosto przed tankiem. Niech tank walnie mu kilka Sunderów, żeby dobrze się na niego wkurzył, potem do akcji mogą wkroczyć DPS. Healerzy muszą cały czas leczyć tanka, jeśli zagapią się choć na chwile może być pozamiatane. Tankowi poleca się nagminne używanie Stoneshield Potions.

DPSi walczący w zwarciu powinni ustawić się blisko tyłów potwora, by uniknąć jego łap. Niech jednak nie stają za daleko, by nie sięgnął ich ogonem.

Unikajcie Smoldering Earth kiedy tylko widzicie zmieniające się podłoże. Jeśli jesteś healerem lub zasięgowym DPS możesz łatwo unikać fearów usuwając się z zasięgu czaru i szybko wracając, by dalej leczyć tanka.

Gdy Nightbane straci 25% życia, wzleci w powietrze i zacznie się faza druga. Występuje ona także gdy straci 50% i 75% HP. Mimo że można go atakować podczas tej fazy, nie polecam. Skupcie się raczej na przetrwaniu. Pozycje graczy nie są teraz tak ważne, ważniejsze jest by healerzy byli cały czas do dyspozycji. Faza ta trwa od 45 do 60 sekund.

Na samym jej początku smoczek rzuci Bone Rain by przywołać koło losowej osoby 6 szkieletorów. Użyjcie na nich Crowd Control, Frost Nova i Shackle, po czym szybko zabijcie. Niech DPSi nie robią nic innego poza wybijaniem truposzy, bo atakowanie potwora może ściągnąć aggro na DPSa.

Rzucenie na postać Blessing of Protection po Smoking Blast (albo nawet przed jeśli gracz jest szybki) sprawi że Nightbane zostawi nieszczęśnika w spokoju, a co za tym idzie delikwent przeżyje. DoT który daje Smoking Blast usuniecie używając Dispel Magic. Największa trudność tej walki polega na ściągnięciu aggro z powrotem na tanka, gdy smok wyląduje. Jest on na tyle wredny, że może wyczyścić swoje aggro gdy jest w powietrzu, po czym wylądować i rzucić się na healera. Aby temu zapobiec, niech Hunter trzyma rękę na pulsie i użyje Misdirection na tanku, by naładować go jak najbardziej zanim Nightbane wyląduje. Upewnijcie się także, czy wszyscy healerzy maja Blessing of Protection i że leczenie jest wstrzymane na czas przejścia między fazami.

Po tej morderczej minucie potwór wyląduje na ziemi, wracając do fazy 1 i cały proces się powtórzy. Podczas każdej fazy 1, jeśli wasi DPSi walą wystarczająco szybko a healerom uda się utrzymać tanka przy życiu nie zużywając całej many, uda wam się go pokonać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.devil-hunters-pbf.pun.pl www.gniotki.pun.pl www.pbffairytail.pun.pl www.gtasaforum.pun.pl www.golf4.pun.pl