DarkRavens

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2014-03-09 17:01:11

Prophets

GM of DarkRavens

Zarejestrowany: 2014-03-09
Posty: 4
Punktów :   

Karazhan

Attumen the huntsman

http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1440&bih=788&tbm=isch&tbnid=ZUjXOrLIrievnM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.gotwarcraft.com%2FRaid%2520Instances%2Fkarazhan%2Fattunmen_the_huntsman.php&docid=scuhN0ErJqx2eM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.gotwarcraft.com%2FRaid%252520Instances%2Fkarazhan%2Fattunmen.jpg&w=481&h=678&ei=jI8cU-K8OOLmywP8zYGQDw&zoom=1&ved=0CFgQhBwwAQ&iact=rc&dur=180&page=1&start=0&ndsp=23

Wstęp

Na początku Midnight jest żółty (nie aggruje dopóki nie podejmie się w stosunku do niego wrogiego działania) więc będziesz miał czas na przygotowanie, jednakże musisz pamiętać że respawn w jego okolicy wynosi około 25 minut.

Skład RAID’u

Do tej walki będziesz potrzebował minimalnie 3 healerów i 2 Tanków. DPS powinien być mieszanką ranged i melee.

Buffy/Żywność/Potiony
Jak przy walce z każdym bossem, potiony oraz żywność uczynią potyczkę znacznie prostszą, lecz nie są one wymagane. Mimo to, Twoi healerzy będą potrzebować Mana Potionów, ponieważ walka może pochłaniać duże ilości many. Dla DPS’ów tradycyjne buffy takie jak Onslaught, Major Agility, Major spellpowers itp. są także mile widziane.
Wymagania sprzętowe
Tankowie – Powinni posiadać przynajmniej 11k Hitpoints po zbuffowaniu, oraz około 460 defense.
Healerzy - porządna ilość Bonus Healing, 100+ regeneracji many co 5 sekund (MP5) podczas castownia.

Umiejętności bossów
Attumen
· Shadowcleave zadaje 3000-3500 Shadow Damage przeciwnikom znajdującym się przed nim. (Klasy melee mogą go uniknąć stojąc dokładnie za nim) Umiejętność ma około 15 sekundowy cooldown.
· Attumen posiada także debuff (klątwę), który może użyć tylko na 1 przeciwniku na raz. Klątwa zmniejsza szansę na uderzenie o 50%. Może ona zostać odbita przez skill warriora Spell Reflect, więc Attumen będzie atakował w o 50% większych odstępach czasu. Klątwa ma około 10 sekundowy cooldown, a Attumen nie castuje jej przez następne 20 sekund, z powodu 30 sekundowego global cooldown’a.

Attumen (Na mouncie)
· Charge - Szarżuje na najbliższą osobę zadając jej około 4000 damage.


Strategia

Wyciągnięcie
To wszystko jest wymagane by tank Midnight’a mógł w niego strzelić.




· Faza 1
Healerzy i Ranged DPS stoją w niebieskim regionie obrazka. Twój tank powinien stać tam gdzie znajduje się czarne kółko, stojąc plecami do ściany by Midnight był odwrócony od Twojego raidu.

Ważnym momentem fazy 1 jest chwila gdy Midnight ma 95%, wtedy Attumen zespawnuje się koło niego (Małe czerwone kółko)

Rady na umiejętne przejście aggro przy 95%
· Miej w pogotowiu huntera z Misdirection by doprowadził Attumen’a dokładnie na pozycję Twojego tanka.
· Tank Midnight'a musi mieć pełne HP, Attumen czasem potrafi uderzyć bardzo mocno.
· Staraj się nie castować dopóki Twój główny tank nie złapie aggro na Attumen’ie.
· Odczekajcie z atakiem aż Attumen będzie miał 95% HP, by żaden melee dps nie złapał aggro i nie zginął.
· Utrzymywanie wszystkich w porządku jest decydujące.

Walka
W tym momencie, Twój tank powinien odciągnąć Attumen’a na stronę i zwrócić go tyłem do Raidu. (Tam gdzie jest duże czerwone kółko) Gdy Attumen zostanie odciągnięty od Midnight’a, niech wkroczy cały melee DPS i skupi się na Midnight’cie.

Role w tym momencie walki
· Warriorzy - Tank, utrzymuje Demoralising Shout/Thunderclap na obu bossach. Tank Attumen’a powinien używać Shield Block gdy to tylko możliwe i używać Disarm’a. (Disarm zmiejszy damage Attumen’a o około 60%).
· Melee DPS – Zabicie Midnight’a.
· Ranged DPS – Zabicie Midnight’a (Jeśli macie magów, upewnij się że także zdejmują klątwy).
· Healerzy – Ustal głównego healera dla każdego tanka , oraz trzeciego który będzie zmieniał się między nimi dwoma.
· Użyteczne – Zdejmujcie klątwę Attumen’a.

DPS’ujcie na Midnight’cie dopóki jego HP nie spadnie do 25%, wtedy rozpoczyna się 2 faza.

Faza 2
Kiedy Midnight będzie miał 25% HP, Attumen dosiądzie go. Ponownie bądź ostrożny przy tej zmianie aggro. Twoi tankowie powinni walczyć o aggro aż jeden z nich ostatecznie go nie zaggruje.

Kiedy Attumen dosiądzie Midnight’a będzie znów używał swych umiejętności, które wymieniliśmy wcześniej (nie będzie uderzał mocniej). Jedyną zmianą w walce między fazą 1, a fazą 2 jest to że teraz będzie szarżował na najbliższego przeciwnika uderzając go za około 4000 dmg. Kiedy aggro zostaje przejęte przez Twojego głównego tanka, ustaw swojego 2 tanka tak żeby i ranged DPS stali za nim by tylko drugi tank zostawał zszarżowany. Możesz do tego użyć także wystarczająco mocnej klasy; takiej jak paladin lub nawet hunter.

Role w fazie 2
· Warriorzy – kto nie tankuje powinien używać Thunderclap oraz Demoralising Shout na bossie, i pamiętaj: Disarm Disarm Disarm!!!!
· Melee DPS – Zabić, zabić, zabić! Stójcie dokładnie za bossem by nie zostać zmiażdżonym.
· Ranged DPS - Zabić, zabić, zabić! Stój za swoim "tankiem od szarży" w takiej odległości by nie zostać zszarżowanym! (Mages nadal powinni zdejmować klątwy)
· Healerzy – Cały heal powinien skupić się na tanku, z Twoim healerem zastępczym z fazy 1 uważającym na ofiary szarży.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moroes

Moroes jest drugim bossem w Karazhan. Towarzyszy mu czterech z sześciu gości opisanych poniżej. Można zmienić jego gości opuszczając instancję na pół godziny, a potem wracając. Możecie ominąć tego bossa, jeżeli uważacie, że nie jest wart zabicia. Jednakże, trashe w sali balowej będą się respawnować dopóki on nie zginie.

Krótki opis i przygotowanie
W tej walce obowiązuje jedna zasada: "zabij, zanim zginiesz". Im dłużej walczysz z Moroes i jego gośćmi, tym więcej ludzi zostanie "Garroted." Jeżeli zbyt wielu ludzi zostanie "Garroted" twoi healerzy nie dadzą rady utrzymać wszystkich przy życiu. Zaleca się zabranie Potionów Mana i Health oraz flask, jeżeli Cię na nie stać i jeżeli uważasz je za potrzebne. Tak jak każda walka w grze, im więcej razy będziesz walczył, tym będzie to łatwiejsze, i będziesz w stanie walczyć zużywając mniej Potionów i bez użycia flask. Szamani powinni używać totemu Strength of Earth jeżeli znajdują się w grupach walczących wręcz i Mana Spring jeżeli są w grupie z casterami/healerami. Ponieważ Moroes nie używa AoE (czarów obszarowych), odpowiednie ustawienie w tej walce nie jest ważne.

Dobór grupy
Pokonianie Moroes i jego gości w dużej mierze zależy od doboru grupy, szczególnie dla początkujących. Dwóch tanków jest niemal niezbędnych, z powodów wyjaśnionych później. Poza tym, warto mieć co najmniej jednego priesta ze względu na jego Shackle. Palladyni są wielką pomocą w walce dzięki Blessing of Protection, Turn Undead, i Cleanse.

Zdolności

"Blind"
Co jakiś czas, Moroes będzie używał "Blind" na drugi cel na jego liście aggro, czyniąc go niezdolnym do walki i zmuszając go do chodzenia w kółko. Blind to trucizna i można go rozproszyć.

"Gouge"
Moroes będzie używał na swoim celu "Gouge", czyniąc go chwilowo niezdolnym do walki.

"Vanish"
Moroes będzie używał "Vanish" podczas walki, a następnie "Garrote" na losowego członka party. Potem powróci do tanków.

Moroes
"Garrote"
Kiedy Moroes używa "Vanish", rzuca "Garrote" na losowego członka party i powraca do tanków. Garrote zadaje celowi około 1035 fizycznych obrażeń co trzy sekundy przez pięć minut. To najcięższa część walki, jeżeli jesteś "Garroted" bardzo pomocne okaże się Blessing of Protection Palladyna. Leczenie ofiary "Garrote" jest możliwe, jednak podczas walki takich osób będzie coraz więcej, czyniąc to coraz trudniejszym i sprawiając, że healerzy szybko stracą manę. Krasnoludzki racial Stoneform usuwa "Garrote".

"Enrage"
Gdy pozostanie mu 30% HP, Moroes skorzysta z "Enrage" znacznie zwiększającego zadawane obrażenia i szybkość ataku. Jeżeli większość twojego rajdu ciągle żyje, kilku ludzi jest "Garroted", a healerzy mają mana nie powinno to stanowić problemu. Moroes nie będzie używał innych zdolności pod wpływem "Enrage".


Goście Moroes

Czworo z sześciu wymienionych będzie brać udział w walce, zaleca się zabicie ich w podanej niżej kolejności.

Lady Catriona Von'linda
Lady Catriona Von'linda jest holy priestem, ma mało HP i pancerza. Powinna zostać zabita jako pierwsza, ponieważ leczy Moroes i innych gości.

Lady Keira Berrybuck
Lady Keira Berrybuck jest holy palladynem i nie zadaje wielkich obrażeń. Jednakże, mimo iż nie jest bardzo niebezpieczna, w większości przypadków powinna zostać zabita jako pierwsza, ponieważ leczy siebie, Moroes i innych gości. Używa także Blessing of Might na sobie i innych. BoM może zostać rozproszone, i powinno jeżeli zostanie użyte na którymś z lepiej walczących gości.

Baroness Dorothea Milstipe
Baroness Borothea Milstipe jest shadow priestem, ma mało HP i pancerza. Jednakże potrafi zadawać obrażenia bardzo szybko. Używa 6000 Mana Burn co sprawia, ze powinna być zabita jako druga (zależnie od liczby leczących gości) ponieważ może pozbawić many jednego z healerów.

Baron Rafe Drueger
Baron Rafe Drueger jest retribution palladynem i jednym z najniebezpieczniejszych gości. Zależnie od ilości tanków i priestów, prawdopodobnie powinien zostać "Shackled" na początku walki i zabity dopiero, gdy inni przeciwnicy padną martwi. W momencie gdy kończy się Shackle, fear, trap, itd. Baron Rafe Dreuger używa "Hammer of Justice" ogłuszając swój cel i uniemożliwiając kontynuowanie crowd control, co czyni go ciężkim przeciwnikiem.

Lord Robin Daris
Lord Robin Daris jest mortal strike warriorem i najbardziej irytującym z gości. Powinien zostać poddany crowd control dopóki większość przeciwników nie będzie martwa, a potem pokonany poprzez bieganie z nim dookoła pomieszczenia. Jego "Mortal Strike" jest tak potężne, że jeden cios może zabić większość członków twojego raidu. Lord Robin Daris używa także ”Whirlwind”, więc każdy kto znajduje się w pobliżu, powinien natychmiast wyjść poza zasięg.

Lord Crispin Ference
Lord Crispin Ference jest protection warriorem i jednym z mniej niebezpiecznych gości. Jednakże, z powodu dużej ilości hp, pancerza i jego "Shield Wall" powinien być tankowany lub kiteowany, zanim ktoś będzie mógł poddać go crowd control. Pokonanie go zajmuje dużo czasu i nie jest zalecane zanim większość przeciwników nie padnie martwa, ponieważ pozwoli Moroes na więcej użyć "Garrote".

Możesz zabijać gości w innej kolejności, jeśli wolisz, ale zaleca się zabicie najpierw Holy Priesta, niezależnie od kombinacji gości. Jeżeli pojawi się holy paladyn, zaleca się zabicie go pierwszego, chyba, że obecny jest też holy priest (w tym przypadku paladyn powinien zostać zabity jako drugi). Shadow priest powinien zostać zabity zaraz potym, gdy wszyscy goście ze zdolnością leczenia będą martwi. Jeżeli mortal strike warrior albo retribution paladyn są obecni, zaleca się poddanie ich crowd control, zanim DPS będzie w stanie ich zabić. Protection warrior powinien być tankowany lub kite'owany, a potem poddany crowd control do końca walki. Zaleca się, by priest używał "Shackle", nawet jeżeli protection warrior nie jest obecny. Jeżeli poświęcisz zbyt wiele czasu na walke z gośćmi, Moroes użyje "Garrote" na zbyt wielu osobach, by twoi healerzy mogli utrzymać wszystkich przy życiu..

Ponieważ prieści używają czarów, tank nie jest potrzebny do walki z nimi, gdyż atakują wręcz bardzo rzadko i słabo. Podczas walki z mortal strike warriorem i retribution paladynem, zaleca się kite'owanie lub tankowanie ich, jeżeli dodatkowy tank jest dostępny, ale podczas tankowania mortal strike warriora, tank potrzebuje bardzo dokładnego leczenia. Są oni podatni na większość efektów spowalniających, więc kite'owanie ich jest o wiele łatwiejsze od tankowania. Podczas walki z holy paladynką, ktokolwiek może ją tankować, ponieważ jej ataki są rzadkie i bardzo słabe.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hogwartrpg.pun.pl www.shugochararpg.pun.pl www.rozrywka-dla-nastolatek.pun.pl www.priv-m2.pun.pl www.gamecorner.pun.pl